Evenement inrichten

Als u een evenement organiseert kunt u alle standaard gegevens en instellingen invoeren in Mojo Congresregistratie. Hierdoor legt u de basis voor uw evenement. U kunt aangeven wanneer het evenement begint, eindigt en waar het evenement plaatsvindt. Daarnaast is het mogelijk om de e-mailinstellingen in te stellen.

Naast bovenstaande mogelijkheden kunt u ook de branding voor uw gehele evenement instellen. Alle formulieren en pagina's die voor dit evenement worden aangemaakt zullen dan dezelfde layout krijgen. De branding kunt u opslaan in een template zodat u deze ook bij andere evenementen gemakkelijk kunt instellen met één druk op de knop.

Tenslotte heeft u de mogelijkheid om onbeperkt evenementen aan te maken.
 

 

 

Formulieren inrichten

Zonder deelnemers heeft u geen congres. Een belangrijk onderdeel zijn dan ook de aanmeldformulieren. U kunt voor elk evenement onbeperkt (aanmeld)formulieren aanmaken. Dit kan handig zijn als u bijvoorbeeld verschillende (doel)groepen heeft. Naast aanmeldformulieren kunt u ook formulieren aanmaken voor het aanleveren van abstracts of voor het maken van een evaluatie van uw evenement.

De vragen die u wilt stellen, kunt u geheel zelf inrichten. Mojo Congresregistratie biedt een aantal standaard opties, bijvoorbeeld: vragen over persoonsgegevens, symposiumgegevens, abstractgegevens of postergegevens. U staat er natuurlijk vrij in om deze te gebruiken of om zelf andere vragen te stellen.

De vragen die u stelt kunt u voorzien van afhankelijkheden. Hiermee kunt u er voor waken dat potentiële deelnemers overbodige vragen worden gesteld. Ook heeft u de mogelijkheid prijzen toe te voegen en kunt u meerdere (online) betaalmethoden kiezen zodat de kosten afgerekend kunnen worden.

 

 

 

Inschrijvingen beheren

Als deelnemers zich hebben ingeschreven kunt u als beheerder de inschrijvingen inzien en eventueel aanpassen. U kunt per individuele deelnemer de gegevens inzien, maar u kunt ook via rapportages een overzicht opvragen van de gegevens van alle deelnemers. Op deze manier behoudt u het overzicht op uw evenement.

Deelnemers kunnen op een online deelnemerslijst of sprekerslijst komen te staan. Hierdoor krijgen andere deelnemers inzichtelijk welke personen er nog meer deelnemen. U kunt uiteraard deelnemers de keuze laten of zij wel of niet op een dergelijke lijst willen staan.

In sommige gevallen is het handig om deelnemersgroepen aan te maken, bijvoorbeeld wanneer er vanuit één bedrijf meerdere deelnemers langskomen. De personen in deze groep kunnen dan door één persoon worden aangemeld  en er kan een verzamelfactuur worden opgesteld  voor alle deelnemers in die groep.

 

 

Facturatie

Als bepaalde workshops of andere onderdelen van uw evenement kosten met zich meebrengen, kunt u dit factureren aan de deelnemer. In Mojo Congresregistratie kunt u factuurtemplates instellen. Hierdoor zal elke factuur dezelfde layout en tekst hebben. Deze templates zijn gemakkelijk zelf aan te maken.

Mojo Congresregistratie biedt de mogelijkheid om via verschillende betaalmethoden de betaling te volbrengen. Er kan betaald worden via een (offline) bankoverschrijving, maar het is ook mogelijk om gelijk bij de aanmelding online te betalen via creditcard of iDeal. U kunt er ook voor kiezen om deelnemers (een gedeelte) te laten betalen op het evenement zelf. Door een aparte balieomgeving in Mojo Congresregistratie kan tijdens het inchecken op het evenement het openstaande bedrag worden gecontroleerd en betaald.